Pages

Subscribe:

Followers

07 January 2011

~ 1st week 2011 ~

Salam..

1 st week Januari 2011...Nak cte..kejadian ni berlaku mase kat opis.. i've key in all the data tuk sebulan.. but.. suddenly.. komputer down! Ofis gelap!!~ tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....blackout rupanya.tp utk sesaat je...saya xksh la semua tu.. tpppp..semua data yang sy key in tu da ilang....mcm tu jek! xsmpt nk tekan save!menangis xberlagu!!uwaa!!~ sedeyyy!!saya xsangka...so.. moral of d story.. sila setting mode AUTOSAVE!!!!~ untuk mengelakkan perkara-perkara sabegini berlaku.. Sekian!

So..dengan rasa kecewa yang teramat sangat.. saya terus tinggalkan keje tu.. Terus xde mood nk wat semula..!hohoh.. tapi nak xnak.. saya tau saya mesti key in semua data tu semula..Take tyme oo sume tu.. da la saya kene key in tuk setahun punya details!~ tapi xpe.. saya kene think positive! Ade hikmah di sebalik semua itu...Hehehe.. Ok laa.. nak smbung kjeee!!~Zassssss!!~

*** Berfikirlah tentang kejayaan anda, tentang hasil pekerjaan anda, dan tentang apa kebaikan yang telah anda lakukan kepada orang lain, kemudian bergembiralah dengan semua itu. Dan sentiasalah bersyukur
kepada Allah... :)

0 comments:

Post a Comment