Pages

Subscribe:

Followers

15 February 2010

1st skli

Assalamua'laikum wbt....

Apakah yang ingin dikongsikan di sini???aku sendiri tak pasti...ape2 pon ak harap pada 2010 ni aku akan dapat membina kehidupanku dengan lebih baik....terus membina kerjaya...terus memperbaiki diri...untuk trus menjadi hambaNya yg lebih baik......untuk menjadi anak yg solehah...aMinnn,,,,Kau permudahkanlah Ya Allah....kini fokus ku dalam membina kerjaya..Setelah tiga tahun aku mencari kje yg lebih baik...akhirnya pada 1 December 2009 aku diterima bekerja di sebuah syarikat swasta...Alhmdulillah.,..syukur..terima kasih Ya Allah..Kau kabulkn doaku walau telah sekian lama....dan ianya adalah permulaan yang baik untuk aku mengharungi 2010....dan yang paling gembira tika mendengar khabar ini adalah ibu ayahku....sujud syukur mereka tika itu.....alhmdulillah....terima kasih ummi..terima kasih baba..

kini..da hmpir 2 bln ak bkje kt compny ni..ak bersyukur sgt2...sbb nye,,,dis is d bes compny yg ak pnh kje...ngn staff yg very nice...but funny...everyday...evry morning..ade je ksh2 lucu kt ofis....really enjoy wif my new job ni...terima kasih YA ALLAH...ini lah hikmah di sebalik pengangguran ku slme 3 tahun....KAU berikan rakan sekerja yg baik...Bos yang bertimbang rse...terima kasih jua buat umi baba yg xpnh ptus b'doa buat ank nye yg naKal ni..hehehe...

Setakat ini dulu..... :)

0 comments:

Post a Comment